<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2287056896757170543\x26blogName\x3dHandicap+en+samenleving\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://handicap-en-samenleving.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_NL\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://handicap-en-samenleving.blogspot.com/\x26vt\x3d-7403809015701882631', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ombudsman dringt aan op snelle oplossing van problemen bij CAK

De Nationale ombudsman maakt zich zorgen over de aanhoudende stroom aan klachten over het Centraal Administratie Kantoor Bijzondere Zorgkosten (CAK). De klachten komen van mensen die een eigen bijdrage moeten betalen voor zorg buitenshuis, zoals ouderen, gehandicapten of langdurig zieken.

Zij hebben grote problemen met onduidelijke of verkeerde facturen, de slechte telefonische bereikbaarheid van het CAK en ze krijgen geen reactie op hun vragen of bezwaarschriften. De ombudsman heeft het CAK dringend opgeroepen om met een plan van aanpak te komen voor de oplossing van de problemen.

Labels:

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »